.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیگیری ماجرا در اداره کل آموزش و پرورش استان ؛
واکنش فرماندار به انتشار فیلم تنبیه‌بدنی یک دانش‌آموز شمالی + جزئیات
شمال نیوز : این مسئول در بیان جزئیات ماجرا گفت : پس از دقایقی بار دیگر دانش آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و در ادامه ارتکاب این عمل ناپسند توسط وی گردید.
واکنش فرماندار به انتشار فیلم تنبیه‌بدنی یک دانش‌آموز شمالی + جزئیات

شمال نیوز: فرماندار آستارا در خصوص انتشار فیلمی مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط معلم در یکی از روستاهای این شهرستان به خبرنگار دیارمیرزا گفت: پس از انتشار این فیلم، موضوع به طور جدی بررسی و اقدامات لازم صورت گرفت.

 

به گزارش شمال نیوز، عنایت رضایی‌پور، فرماندار آستارا در خصوص انتشار فیلمی مبنی بر تنبیه بدنی یک دانش آموز توسط معلم در یکی از روستاهای این شهرستان به خبرنگار دیارمیرزا گفت: پس از انتشار این فیلم، موضوع به طور جدی بررسی و اقدامات لازم صورت گرفت.

 

رضایی‌پور بیان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده از آموزش و پرورش، پس از درگیری دو تن از دانش آموزان با یکدیگر با وساطت مدیر مدرسه و معلم مسئله ختم به آرامش شد.

 

وی گفت: پس از دقایقی بار دیگر دانش آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و در ادامه ارتکاب این عمل ناپسند توسط وی گردید.

 

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به اینکه طبق هماهنگی با آموزش و پرورش، حراست و بازرسی مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به سرعت در مدرسه حضور پیدا کردند، تصریح کرد: با تشکیل پرونده علاوه بر توبیخ و درج در پرونده این معلم، پرونده وی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان ارجاع داده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.